1396-08-16 06:28
994
1
46251
دلنوشته یک طلبه گلستانی :

آسیب شناسی هجمه ها به آیت الله نورمفیدی/ اصلاحات در دفتر نماینده ولی فقیه الزامی است

مشخص است که دفتر آیت الله نورمفیدی به دلایلی چون عدم روحیه انقلابی گری و حزب اللهی ، ضعف مدیریتی و تعلقات اقتصادی نمی توانند حواشی و امورات پیرامون ایشان را ساماندهی کنند لذا اصلاحات در دفتر ضروری است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ یک طلبه گلستانی در خصوص کلیپی که اخیرا شبکه من و تو برای فعالیتهای اقتصادی آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان پخش کرده ،برای ما مطلبی ارسال کرد که می خوانیم :

1 -  ابتدا باید از سایت طوبی گلستان تشکر کنم چرا که چند ماهی است آنرا مطالعه کرده و فهمیدم که نسبت به مسائل و مشکلاتی که در حوزه روحانیت وجود دارد حساس است لذا از این بابت خواستم قدردانی داشته باشم .

2 – اینکه یک شبکه فارسی زبان خارجی که با پول سعودی رشد کرده در مورد نماینده ولی فقیه در استان گلستان سمپاشی می کند چیزی قابل توجهی نیست چرا که این شبکه ها مدتهاست که مطالبی کذب و توهین آمیز نسبت به مسئولان نظام داشته اند که نمونه اخیر آن هجمه ای بود که به آیت الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا شد .

3 – اما در خصوص مطالبی که درباره آیت الله نورمفیدی ارائه شد ، سالهاست که بصورت عامیانه این مطالب عنوان می شود و از طرف خود آیت الله نورمفیدی هم چند باری توضیحاتی داده شد ، در خصوص هجمه های برخی اصولگرایان به ایشان باید بگویم که فکر می کنم بیشتر آن ناشی از برخی اطرافیان حاج آقا و پسرش باشد که به گفته برخی از رسانه های اصولگرا در خانه تیمی کوی ویلا حضور داشته است اما نباید حساب پسر را بنام پدر نوشت و در مجادلات سیاسی باید این دو را از هم جدا کرد .

4 – یکی از مشکلاتی که آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان با آن دست و پنجه نرم می کند ، این بوده که طی این سالها دفتر قوی و روابط عمومی موثری نداشته تا حاشیه ها و اتفاقات را ساماندهی و جمع کند، به موقع پاسخگو باشد و بتواند افکار عمومی را قانع کند، به عنوان مثال در خصوص کلیپی که اخیرا از "شبکه من و تو" پخش شده بایستی دفتر حاج آقا به میدان می آمد و تمام قد از ایشان دفاع می کرد اما می بینیم که مسئول دفتر ایشان یک ماهی است که اصلا در استان حضور ندارد و خود را به موکب داری و بعضا فعالیتهای اقتصادی مشغول کرده است .

5 – در کلامی دیگر ؛ آنچه که  طی این سالها از نزدیک آن را لمس کرده ام این بوده که انرژی و روحیه حزب اللهی گری ، انقلابی و ولایی در دفتر و اطرافیان آیت الله نورمفیدی وجود ندارد و همین امر باعث شده تا اشارات و رهنمودهای ایشان که منبعث از منویات مقام معظم رهبری بوده ، روی زمین بماند ، اگر افرادی بودند که بعد از سخنان آیت الله ، آنها را مکتوب و پیگیری می کردند امروز وضع استان اعم از بخش کشاورزی ، صنعت و گردشگری این نبود ، اینطور نبود که پول گندم کاران هنوز بعد از چندین ماه به آنها پرداخت نشده است ، در حالیکه پیامبر اسلام(ص) فرمودند : پول کارگر را قبل از اینکه عرقش خشک شود باید پرداخت شود .

6 -  بنظر من به عنوان یک طلبه حقیر درخواست دارم آیت الله نورمفیدی که سابقه دیرینی در انقلاب دارد و یار امام و رهبری بوده هر چه زودتر اصلاحاتی را در دفتر و بیت خود بوجود بیاورد، یک مرزبندی بین فعالیتهای احیانا اقتصادی فرزندان با خودش حداقل به عنوان یک شخصیت حقوقی بوجود بیاورد ، برای اولین و آخرین بار اعلام کند که قصد ندارد پسرش را جانشین خود کند تا برخی افراد دست از سر وی بردارند، از اطرافیانی استفاده کند که برچسب انقلابی گری و ولایی داشته و مورد اعتماد و وثوق مردم باشند .

7 -  به ضرس قاطع بگویم با توجه به روحیات آیت الله نورمفیدی ، ایشان هیچوقت در جابجایی مدیران و برخی تحرکات استانی دخالتی نداشته اند اما رفتار برخی اطرافیان و سوء استفاده آنها از موقعیتی که در دفتر حاج آقا دارند باعث شده تا تمام این رفتارهای نادرست به پای ایشان نوشته شود لذا رصدی از اینگونه موارد و حذف این عناصر فرصت طلب که به جایگاه ایشان ضربه زده ،  از دفتر ایشان امری بدیهی است که باید صورت بگیرد .

8 – در پایان اگر افاضه کلامی داشتم پوزش می طلبم و قصدم یک آسیب شناسی از وقایع اخیر استان بود که با ارادت قلبی نوشتم و امیدوارم مد نظر قرار بگیرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

قصدم یک آسیب شناسی از وقایع اخیر استان بود که با ارادت قلبی نوشتم و امیدوارم مد نظر قرار بگیرد. چه آسیب شناسی چه کشکی برادر من!

0
0
پاسخ
1396-08-16 10:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.